Kas yra SEO?

SEO yra angliško termino „Search engine optimization” trumpinys. Į lietuvių kalbą pažodžiui išvertus gauname, jog SEO yra „optimizavimas paieškos sistemoms”. Šis terminas naudojamas apibūdinti procesų visumą, kurios metu atliekami interneto svetainės modifikavimo darbai. Dėl to svetainė tampa „draugiškesnė” paieškos sistemoms ir todėl pakyla pagal atskirus raktažodžius natūraliuose „organic” paieškos sistemų sugeneruotuose rezultatuose (SERP).

Teisingai atliktas svetainės optimizavimas leidžia pritraukti daugiau lankytojų, tiek pagal pagrindinius raktinius žodžius bei frazes, tiek pagal antrinius.

SEO nėra baigtinis procesas. Norint palaikyti aukštus svetainės reitingus bei pozicijas SERP (Search engine ranking page), prie svetainės reikia nuolat dirbti.

Kas yra SERP?

SERP yra angliško termino „Search engine ranking page” trumpinys. Šis terminas naudojamas apibrėžti paieškos sistemų sugeneruotų rezultatų puslapį. Dažnai aukšta pozicija SERP, pagal tam tikrą paieškos žodį ar frazę, yra pagrindinis tikslas atliekant svetainės optimizavimą paieškos sistemoms (SEO).

Kas yra SEM?

SEM yra angliško termino „Search engine marketing” trumpinys, reiškiantis marketingą skirtą paieškos sistemoms. SEM dažnai taiko svetainių savininkai, kurių pagrindinė veikla yra prekyba internetu arba pajamos iš reklamos internetu. SEM apimą ne tik optimizavimą paieškos sistemoms (SEO), bet ir reklamą paieškos sistemose, tokią kaip Google Adwords.

Kas yra „organic” rezultatai?

„Organic” yra terminas, naudojamas apibrėžti natūralius, paieškos sistemų sugeneruotus rezultatus, pagal paieškos frazę. Šiuose rezultatuose yra pateikiamos svetainės, kurių turinys labiausiai atitinka ieškomą terminą. Šalia „organic” rezultatų dažnai būna pateikiami paieškos frazę atitinkantys reklaminiai skelbimai (pavyzdžiui, Google AdWords sistema).

Kiek kainuoją SEO paslaugos?

Dėja SEO tai ne kilogramas mėsos ar kepalėlis duonos, konkrečią kainą galima įvardinti tik atlikus jūsų turimos svetainės bei pagrindinių konkurentų, pagal jus dominančius raktinius žodžius analizę. Visą tai mes padarysime nemokamai, bei mielai pateiksime būtent jūsų įmonei priimtiną komercinį pasiūlymą.


Užpildykite formą ir mes su Jumis susisieksime
Nurodykite, kokią paslaugą norite užsakyti.

Kaip vyksta optimizavimas?

Optimizuojant paieškos sistemoms yra naudojama „semantic seo” metodika. Tai vienas iš pažangiausių bei efektyviausiu metodų. Šiuo būdų mes koncentruojamės ties svetainės turiniu bei tinkamu jo pateikimu tiek lankytojui, tiek paieškos sistemoms. Tinkamai pateikus turinį reikalinga iki 10 kartų mažiau atgalinių nuorodų (backlinks), kurios dažnai sudaro „liūto dalį” biudžeto, skirto optimizavimui paieškos sistemoms. Todėl mes savo klientas galime pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas už itin konkurencinga kainą.

Atgalinės nuorodos yra vienas iš svarbiausių faktorių, nulemiančių svetainės poziciją paieškos sistemoje. Siūlome itin kokybiškų, kontekstinių atgalinių nuorodų kūrimo paslaugą.

Nuorodos bus straipsniuose, kurie savo ruoštu bus patalpinti į 20 svetainių. 14 iš jų yra privatus blogų tinklas, su skirtingais IP adresais, kitos svetainės, tai įvairūs straipsnių katalogai.

  • Svetainių DA svyruoja nuo 10 iki 28
  • PA nuo 19 iki 52
  • DR nuo 4 iki 32

Visi straipsniai bus netrumpesni nei 300 žodžių (pageidaujant galimi ir netrumpesni nei 600 žodžių straipsniai). Visi straipsniai bus skirtingi bei atitiks optimizuojamos svetainės tematiką. Visuose straipsniuose bus įkeltos nuotraukos, pabrauktas bei/arba paboldintasitalintas tekstas.

Kas sudaro interneto marketingą?

Interneto marketingas kaip ir SEM yra skirtas pritraukti vartotojus į jūsų interneto svetainę, tačiau šiuo atveju yra pasitelkiamos ne tik paieškos sistemos, bet ir kitos priemonės. Tai gali būti reklama interneto portaluose, kurių lankytojai pagal amžių, profesiją ar geografinę padėtį galėtų būti tiksliniai Jūsų klientai.

Visos teisės saugomos © 2024 | Kopijuoti turinį be raštiško sutikimo griežtai draudžiama.

Spalvinimo paveiksliukai | Gambar untuk mewarnai | buvis.lt