Atrodytų, kad šitaip viskam brangstant prekybininkai turėtų iš paskutinių kovoti dėl pirkėjų eurų ir pardavinėti tik kokybiškas prekes. Tačiau net ir dabar parduotuvių lentynose pasitaiko šleikštulį keliančių produktų. Prekybininkai dėl to atsiprašo.
Į portalą kreipėsi viena skaitytoja (vardas ir pavardė redakcijai žinoma), kuri savaitgalį užsuko į netoliese namų esančią parduotuvę „Maxima“.
Mėsos skyriuje jai į akis krito tai, kokios prekinės išvaizdos yra pardavinėjamos šviežios vištų blauzdelės.
Sekmadienį užėjusi apsipirkti prie namų esančioje „Maximoje“ likau nustėrusi. Mėsos šaldytuve parduodamos pajuodavusios vištienos kulšelės. Suprasčiau, jei dar būtų nukainotos, bet čia… Nepagarba klientams“, – pasipiktino skaitytoja.
Ji patikslino, kad apsipirkti buvo Vilniaus Keramikų gatvėje esančioje prekybos tinklo parduotuvėje.
Aiškinasi incidento aplinkybes
Paprašyta pakomentuoti šią situaciją, „Maxima“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos direktorė Ernesta Dapkienė dėl jos apgailestavo.
„Atsiprašome klientų dėl šios situacijos. Mūsų prioritetas yra kokybė, todėl visada dėmesingai peržiūrime maisto produktus, o pastebėjus, kad jie neatitinka kokybės reikalavimų, operatyviai išimame iš prekybos. Apgailestaujame, kad šis konkretus gaminys pateko į šaldytuvo vitriną ir nebuvo pašalintas. Aiškinamės šio incidento aplinkybes“, – komentavo direktorė.
Ji patikino, kad įsigijus nekokybišką gaminį, pirkėjui visada bus grąžinti pinigai.
„Stengiamės gerinti klientų aptarnavimo kokybę ir visada laukiame mūsų pirkėjų atsiliepimų. Susidūrus su nemalonia situacija ar pastebėjus prekių kokybės neatitikimą, būtume dėkingi, jeigu klientai informuotų ir iškart galėtume ištaisyti situaciją“, – prašė E. Dapkienė.