Kaip socialiniai tinklai įtakoja šių dienų verslą

Klientai

Ne paslaptis, jog naudojantis socialiniais kanalais galite ženkliai padidinti savo klientų bazę. Socialinių tinklų pagalba galite būti matomas elektroninėje erdvėje ir pasiekti neribotą kiekį potencialių klientų vienu klavišo paspaudimu. Vien Jūsų verslo buvimas elektroninėje erdvėje leidžia sukurti reklamines kampanijas ir pasiekti didelį skaičių žmonių. Ir tai yra nuostabu, nes Jums, turbūt, niekada nepavyktų pasiekti tokių rezultatų vien tik „senamadiškos“ vietinės reklamos būdu.

Matomumas

Naudokitės socialinės medijos kanalais pranešimams apie savo naujas paslaugas ar produktus. Jei siūlote kažką tikrai ypatingo, galite neabejoti, atsiras daugybė Jūsų pasekėjų, kurie dalinsis žinia apie tai su savo draugais. Savaime aišku, yra didelė tikimybė, jog socialiniais tinklais keliaujančios rekomendacijos gali daryti įtaką naujiems klientams. Visi žino seną posakį, jog ,,geriausia reklama yra ta reklama, kuri sklinda iš lūpų į lūpas“, t.y. kaip rekomendacijos. Kitų rekomendacijos, sklindančios socialiniuose tinkluose, yra ta pati sklindanti iš lūpų į lūpas reklama, tiesiog virtualioje formoje. Kuo daugiau pasekėjų turite savo verslo socialiniuose tinkluose, tuo daugiau naujų klientų Jums atsiųs tų pasekėjų rekomendacijos. Įsivaizduokite situaciją: Jūs paskelbiate žinią apie naują paslaugą savo Facebook Fanų puslapyje. Jonui, kuris yra Jūsų Facebook fanų grupėje, Jūsų siūloma nauja paslauga patinka ir jis pasidalina informacija apie ją su savo Facebook draugais. Tarkime, Jonas turi 130 Facebook draugų (tai vidutinis draugų skaičius pagal statistiką), kurie iškart gauna žinią apie Jūsų naują paslaugą ar produktą tiesiai iš savo draugo Jono. O jei tokių, kaip Jonas yra dar daugiau? Tuomet Jūsų klientų bazė pradėtų augti tokiu greičiu, jog gautumėte svarstyti galimybę apie naujų darbuotojų priėmimą, kad spėtumėte susitvarkyti su užsakymų gausa!

Turinys

Socialinių tinklų pagalba Jūs galite laisvai ir lengvai pranešti apie savo specialius pasiūlymus. Tokiu būdu Jūs net galite priartėti prie savo klientų daugiau iš asmeninės pusės. Tarkim, siuvėja, gaminanti specialaus užsakymo sukneles, gali kasdien pildyti blog`ą ir rašyti nutinkančias įdomesnes istorijas, pavyzdžiui, „Kaip padėjau klientės dukteriai išsirinkti išleistuvių suknelę“. Taigi, kuriant ryšį tarp Jūsų ir klientų, galite sustiprinti savo firminį įvaizdį ir žinomumą. Todėl, pasinaudodami socialiniais tinklais, galite talpinti pačią šviežiausią informaciją ir turinį. O šviežias turinys ir informacija visada pritrauks daugiau lankytojų į Jūsų tinklalapį, kuriame tie lankytojai gali virsti naujais klientais.

Įtraukimas

Klientų sudominimas ir įtraukimą į Jūsų bendruomenę – tai labai svarbus veiksnys verslui, kurį ypač gerai padeda įgyvendinti socialiniai tinklai. Įsivaizduokite, jog Jums priklauso batų parduotuvė. Galbūt tai net viena iš geriausių batų parduotuvių mieste. Tačiau, juk vienas žmogus (šiuo atveju – Jūs) negali žinoti visko. Visai tikėtina, kad būtent dėl to prarandate nemažą dalį savo klientų. Žmonės komentuodami Jūsų socialiniuose tinkluose gali atskleisti visas naujoves ir pranešti apie naujai atsiradusius ir populiarėjančius gaminius, kurių tuo metu Jūsų asortimente net nėra. Visi verslininkai žino paprastą taisyklę – būtina išsiaiškinti klientų poreikius ir norus bei pasiūlyti jiems optimaliausią sprendimą. Jei išsiaiškinsite, ko būtent nori Jūsų klientai ir imsitės veiksmų tiems norams įgyvendinti – sukursite stiprų savo verslo įvaizdį ir tvirtą pastovių klientų ratą. Principas toks: jei Jūs padarysite laimingu vieną klientą – jis Jus rekomenduos savo draugams taip plėsdamas Jūsų klientų skaičių.

Tokie kanalai kaip FacebookTwitter, Youtube, Google +1 ir kt., tikrai užimą svarbią vietą mūsų asmeniniame gyvenime. Tačiau pastaruoju metu tai peraugo ir į verslo sektorių. Papildomai Jūs galite sukurti forumus ar blog`us skirtus savo verslui, kuriuose klientai galėtų pažvelgti į Jus bei Jūsų veiklą kitaip, sužinoti apie Jus daugiau. Skirkite tam daugiau laiko ir apmąstykite kaip galėtumėte prieiti dar arčiau savo klientų bei tapti jų geru draugu. Tai ko gi laukiate? Pradėkite stiprinti ir plėsti savo klientų ratą jau dabar!